Geoblog.pl    azjatycki    Podróże    Filipiny i Borneo    Sylwestrowo

Sylwestrowo

Filipiny
Filipiny, Cebu City

Zgodnie z planem opuściliśmy Palawan i ruszyliśmy dalej. Dziś wylądowaliśmy w Cebu i tu też spędzimy sylwestra. Jest to duże miasto i raczej nie ma tu nic specjalnego, więc aby to nadrobić i miło spędzić sylwestra, zaszaleliśmy z wyborem niebudżetowego zakwaterowania ;) Jutro planujemy znaleźć się już w miejscu docelowym, na wyspie Siqujior bądź na początek w jakimś resorcie w jej okolicy.Odnośnie skasowania połowy zdjęć z tego geobloga (tych prywatnych, bo tu mogą oglądać je wszyscy, a nie tylko Ci którym chcemy je pokazać) uspokajamy zainteresowanych, że wszystko u nas ok i zdjęcia prywatne będziemy wrzucać do albumu na picassie, a tutaj zdjęcia ogólne i opis tego co aktualnie porabiamy :) Link do albumu z prywatnymi fotkami będziemy rozsyłać zainteresowanym osobom, można się zgłaszać ;)

geminus
geminus - 2012-01-01 21:42
Piekna podroz i cudowne fotki. Czytam z zainteresowaniem wasza relacje bo na nastepna zime sam sie tam wybieram. Zycze Szczesliwego Nowego Roku i udanej podrozy.

azjatycki
azjatycki - 2012-01-03 12:11
Dzięki za komentarz i również szczęśliwego życzymy! Jakbyś miał jakieś pytania odnośnie szczegółów, cen itd odnośnie miejsc, które odwiedzamy to pisz na priv. Postaramy się też tutaj wrzucać więcej praktycznych informacji