Geoblog.pl    azjatycki    Podróże    Filipiny i Borneo    Orangutany

Orangutany

Malezja
Malezja, Sepilok

Dziś rano udaliśmy się do sanktuarium orangutanów. Z grubsza polega to na tym, że jest długi taras wypuszczony w dżunglę, na końcu którego jest punkt widokowy oraz platforma na drzewie, gdzie pracownicy parku wykładają jedzenie. Wywabione głębi lasu darmowym lunchem orangutany, przychodzą na platformę (choć nie zawsze) i można je tam podziwiać. My mieliśmy sporo szczęścia bo przyszły dwie matki z małymi oraz singiel(ka?). No i do tego piękne słońce. Trzeba przyznać, że bardzo ludzkie to małpy. Matka opiekuje się młodym, karmi je, przytula, głaszcze i bardzo o nie dba. Można było napatrzeć się do woli, a po południu idziemy znowu. No i wczoraj dostaliśmy informację, że na Filipinach szaleje burza Washi i narobiła sporo zniszczeń. Zmusiło nas to do poważnego przemyślenia naszych dalszych planów i sprawdzenia sytuacji. Burza była na południu Filipin i wg najnowszych informacji, dziś wieczorem ma opuścić Filipiny i udać się w stronę Wietnamu. Teoretycznie lot do Manili (którą Washi ominął) mamy pojutrze, będziemy na bieżąco śledzić sytuację i decydować co dalej.

Patrycja
Patrycja - 2011-12-18 11:04
Jakbym zobaczyła węża to bym zaczęła uciekać, krzycząc. Mam nadzieje, że nie będzie żadnych problemów z Waszym przelotem.

AsiaGemela
AsiaGemela - 2011-12-18 15:23
Ależ tam macie pięknie!!!! Kurcze warto tam pojechać naprawde, chociażby dla tych małp, bo są suuupeeerr slodkie

mama
mama - 2011-12-18 23:29
Dbajcie o siebie , jest super , orangutany maja podobna fryzurę do Mimiego całujemyu kochamy was rodzice