Geoblog.pl    azjatycki    Podróże    Tajlandia 2015    One night in Bangkok

One night in Bangkok

Tajlandia, Bangkok

Na koniec naszego wyjazdu ponownie zawitaliśmy do Bangkoku, tym razem jednak udaliśmy się do miasta na nocleg. Czasu mamy tu niewiele, przylecieliśmy późnym popołudniem, postanowiliśmy zatem zakwaterować się na jednej z najsłynniejszych ulic świata (przynajmniej turystycznego), Khao San Road. Taxi z lotniska DMK jechała prawie godzinę, kosztowała jednak tylko 220 bht za taką trasę. Jako że to nasza ostatnia noc i do tego dzień kobiet ;] to wybór padł na całkiem elegancki hotelik Dang Derm z fajnym basenem na dachu. No i położony w centrum Khao San, a więc w środku wydarzeń.
Wieczorem pochodziliśmy po Khao San Road, przeszliśmy się też po pobliskiej Rambuttri. No i trzeba przyznać, że dzieje się tutaj. Istne szaleństwo, choć na jedną noc całkiem ciekawe ;] Masa hoteli, knajp, głośnych klubów, barów, sklepów, straganów z jedzeniem, straganów z mydłem i powidłem, handlarzy itd. A przez to wszystko płynie wielka rzeka turystów ;]
Niewątpliwą zaletą okolicy są ogromne możliwości jeżeli chodzi o kulinaria. Zarówno stragany jak i knajpki oferują pyszne jedzenie w śmiesznych cenach, conajmniej o połowę niższych niż na wyspach. Dobrze więc że tu kończymy, a nie zaczynamy, bo porównanie by bolało ;] Można zjeść pat thaie, zupy,makarony, ryże, desery, owoce, szejki, sushi, a nawet smażonego skorpiona czy kralucha ;]